Support

Instrulog A/S tilbyder forskellige former for support, og vi forsøger at tilpasse os dine muligheder. Kontakt os altid hvis du er i tvivl.

 

E-mail support

Vores e-mail adresser er åbne firetyve syv. Vi forsøger ihærdigt at svare indenfor 48 timer i hverdagene, og oftest lykkedes det allerede den efterfølgende hverdag. Skriv til os via e-mail adressen hej@instrulog.dk.

 

Telefonsupport

Vores telefon er åben mandag til torsdag fra 08:30 til 14:00. Om fredagen er det fra 08:30 til 13:00. Telefonsupport er som udgangspunkt uden omkostninger, med mindre andet oplyses. Vi opfordrer til at gennemgå brugervejledningen eller andre dokumenter relateret til det synshjælpemiddel, som du ønsker assistance til. Dog er du altid velkommen til at ringe til os for nærmere henvisning. Du kan ringe til os på telefonnummer 44 97 94 77. Møder du en telefonsvare, kan du sagtens indtale en besked – præsenter dit spørgsmål og husk også at indtale dit telefonnummer, så vi ved hvor vi skal ringe hen.

 

Fjernsupport

Vi gør brug af RIM (Remote Incident Manager) samt Hurtig Hjælp applikationen (Windows 11), som begge er et fjernstyringsværktøj, der gør os i stand til at forbinde til din maskine via internettet. Har du Windows 11 kan Hurtig Hjælp benyttes uden yderligere installation. Brug af RIM kræver installation, og programmet er på engelsk, men det er tilgængeligt, og vi står til rådighed. Aftaler vi en fjernsupport session skal du:

  1. Download installationsfilen fra følgende link: https://getrim.app/win.
  2. Kør installationsfilen, og hvis du præsenteres for Kontrol af brugerkonti, naviger til og vælg Ja knappen.
  3. Installationsprocessen går automatisk i gang. Når programmet er installeret starter det automatisk. Du får en engelsk introduktion. Benyt TAB til du lander på knappen “Receive remote help now”, og tryk så på ENTER.
  4. Du placeres automatisk i et redigeringsfelt med navnet “Keyword”. Vi vil oplyse dig dette “Keyword”, som du skal indskrive i feltet.
  5. Benyt TAB igen indtil du lander på knappen “Connect”, efterfulgt af ENTER.
  6. Hvis alt går vel, oprettes der forbindelse mellem din maskine og vores supportmedarbejder, som derved kan følge med i og kontrollere din maskine.
  7. Hvis du ønsker at afslutte en igangværende RIM session kan du benytte genvejen WINDOWS TAST + SHIFT + BACKSPACE.

 

Konsulentassistance

Vi tilbyder konsulent assistance i hele landet. Vi er ikke undervisere, men vi har ret godt styr på alle vores synshjælpemidler og giver dig gerne en længere introduktion eller større præsentationer. Er opgaven forbundet med omkostninger aftales det på forhånd, og som udgangspunkt afregnes der per halve time samt for eventuel kørsel. Send os gerne en beskrivelse af det ønskede arbejde og få et tilbud.

 

Mød os

Du har mulighed for at besøge os på vores kontoradresse i Rødovre. Vær opmærksom på at du skal lave en aftale på forhånd, da vi ikke altid er til stede, hvis vi er ude på opgaver. Det sikrer også at du møder den rette medarbejder. Få præsenteret synshjælpemidler eller indlevér effekter til reparation. Vi glæder os til at møde dig.