Ekstraordinær lukkeperiode

24/11 - 2023

Kære læser

 

Den 1. januar 2024 går vi i luften med et nyt, samlet registreringssystem – et såkaldt ERP system. Skiftet til vores nye system er en større proces og opgave, hvorfor vi hermed orienterer om en ekstraordinær lukkeperiode:

  • Tirsdag den 19. december klokken 15:30 er det seneste tidspunkt, hvor bestillinger kan gennemføres. Bestillinger efter det tidspunkt bliver i alle tilfælde først leveret i første uge af januar, såfremt lager haves.
  • Vi står til rådighed for at rådgive, anbefale og supportere, men kan i perioden fra onsdag den 20. december til og med onsdag den 3. januar ikke gennemføre transaktioner. Altså vil vi ikke være i stand til at levere varer, hverken software eller hardware.
  • I perioden mellem jul og nytår er vores telefonnummer ikke åbent. Send os gerne en e-mail og vi vender retur til dig snarest muligt.
  • Vi forventer at være klar til at påbegynde leveringer igen i løbet af torsdagen, den 4. januar.

 

Årsagen til den ekstraordinære lukkeperiode er at data skal flyttes fra det i skrivende stund benyttede IT system til det nye system. Med perioden forsøger vi at sikre at du som kunde ikke påvirkes i så høj grad, men vi anerkender at det er uundgåeligt. V håber og efterspørger din forståelse.

 

Bemærk gerne at du sagtens kan gennemføre bestillinger – enten i vores webshop her på vores website, eller som du normalt gennemfører bestillinger.

Du må gerne forvente svar indenfor få hverdage når du skriver til e-mail adressen hej@instrulog.dk.

 

Vi benytter lejligheden til at ønske dig og dine nærmeste en rigtig glædelig december måned.